10/19/2014

Pokémon ORAS Mega Evolution Bracelet Papercraft

Hello everyone !!

For the upcoming Pokemon ORAS games, I made the Mega Evolution Bracelet as it appears in those remakes of R/S !!
I hope you'll like it !!

THE MODEL




As you can see, the model is available in two sizes : a small and a bigger one ! The small one is called "S", the bigger is called "XL", I think the S one is closer to the life size of the bracelet but well, it's too small for guys like me soooo I made a slightly bigger one, it's the one I'm wearing on the photo !
The PokéBall is the one from Paperpokés, you can download it there : http://www.pokemonpapercraft.net/2009/05/poke-ball_29.html
The bracelet is not difficult to build but closing it can be challenging if you are not used with this kind of model but don't worry, take your time and everything should be alright ^-^

Difficulty : Easy/Almost Medium

Size:
  XL:
H: ~9.5cm
W: ~5cm
D: ~8.5cm

   S:
H: ~7cm
W:~3.6cm
D: ~6.2cm

Download Link :  https://www.mediafire.com/?5nebvbc2ze5h7zi

I really hope you like this model and that you'll enjoy building it !

If you like my work and wish to support me, don't hesitate to make a Paypal donation ^-^

See you later for new Papercrafts *o*

______________________________

Bonjoir tout le monde !!

A l'occasion de la sortie prochaine de Pokémon ORAS, j'ai fais un Papercraft du bracelet de Méga Evolution tel qu'il apparaît dans cette nouvelle version de Rubis et Saphir !!
J'espère que vous l'apprécierez !!

LE MODÈLE



Comme vous pouvez le voir, le modèle est dispo en deux tailles : une petite et une plus grande ! La petite s'appelle "S" la grande "XL", je pense que la S est plus proche de la taille réelle du bracelet mais comme c'est trop petit pour un gars comme moi, j'en ai fais un plus grand que je porte d'ailleurs sur la photo !!
La Pokéball qui apparaît sur la photo est celle des Paperpokés, vous pouvez la télécharger ici : http://www.pokemonpapercraft.net/2009/05/poke-ball_29.html
Le bracelet n'est pas difficile à assembler cependant, fermer le modèle peut s'avérer difficile si vous n'avez pas l'habitude mais pas d'inquiétudes, si vous prenez votre temps et faites attention, ça devrait aller ^-^

Difficulté : Facile/Presque Moyenne

Taille:
  XL:
H: ~9.5cm
W: ~5cm
D: ~8.5cm

   S:
H: ~7cm
W:~3.6cm
D: ~6.2cm

Téléchargement:  https://www.mediafire.com/?5nebvbc2ze5h7zi

J'espère que vous aimez ce modèle et que vous apprécierez l'assembler !!

Si jamais vous appréciez mon travail et que vous souhaitez me supporter, n'hésitez pas à faire un don Paypal ^-^

A plus tard pour de nouveaux Papercrafts *o*


1 comment: